Radio girl

Har precis avnjutit lunch som bestod av kött,sås,potatis och broccoli! Mums!

Den senaste veckan har rygg-ontet smygit sig på tyvärr ;P (Här kommer straffet för att jag är så otränad i kroppen!)
Man har ju lagt på lite extra kilon såhär halvvägs in i graviditeten och min rygg har tydligen redan bestämt sig för att börja strejka. HUR FAN SKA DET BLI I SLUTET DÅ?! Haha jag kommer ju gå av..! :D

Då är det tur man har världens bästa mami! Som masserade min rygg och nu känns den helt bra ^^ Hoppas det håller i sig länge. Bortskämd man är på det här stället! Love you mami!

Dom flesta har ju en låt som man kan lyssna på en miljard gånger och fortfarande få samma underbara känsla varje gång man hör den, har man ingen sån låt måste man ju vara känslomässigt handikappad och tondöv :S

Min är Volbeat - Radio Girl.

Jag bara älskar den. Den ger mig fina minnen
samtidigt som jag känner att framtiden ser helt underbar ut!
Kan inte bli bättre tycker jag :)
LYCKA

Baby girl i magen
Darling i något yngre version ;) Haha. Finns bannemej
inte mkt bilder på honom! Får åtgärdas.
Första skorna ^^
Me
Mammas lilla gris!
Musselito <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0