Åh äntligen!

Det roliga som jag fick reda på igår var att vi blev erbjudna en lägenhet and guess what? Vi tittade på den, tyckte om den, meddelade hyresvärden idag och VI FICK DEN! Snabba ryck, I love it. Dock får vi den inte förrens första april men det är bara bra för då hinner en del andra pusselbitar falla på plats innan! LYCKA! En 3:a är det och när jag lagt mina vantar på inredningen så kommer den bli super mysig! ( Är en äldre dam som bor där nu så vissa tapeter + hennes inredning föll oss kanske inte direkt i smaken ^^) Men annars var den jätte FRÄSCH och det är det som är det viktigaste, kaklat badrum, jättefin parkett i vardagsrummet, fräsch kök osv! Tapeter är ju inte så avencerat att byta! speciellt inte om man har en pappa som är föredetta målare/tapetserare. LOVE YOU DADDY ;D  Så fick jag lägligt hem ellos katalogen igår också (it's a siiign!) och dom har SÅ fina inredningspryar! YUMMIE säger jag bara. Åh vad bra det känns! Btw, SPÖ-REGNET?! Va fan hände? :D Men inte mkt som kan få mig på dåligt humör idag!

Some of the stuff I want:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0