Sunshine

Alltså jag är ju verkligen duktig på att köra ;D wihoo. Körkort nästa säger jag!

Skönaste vädret också ^^ bara njuter, och har till och med altan-dörren lite öppen. Är vädrings-missbrukare! Vädrar jämt, i tid och otid! Har jag fått från mor min kan man lungt säga.

Men vaddå det finns ju inget bättre än frisk luft inne i huset?! It's good for you!!!! (Det jag försöker intala Johan varje gång när han huttrar och säger att det är kallt inne) :D

Oh happy days! :)            Gäddan är ute på sina marker!

Vuxen-poängen på min inhandling på Ica idag! Detta var allt som
fanns i påsen: fryst frukt, avokado, kiwi och frys-påsar!
Brukar alltid slinka ner en cola eller nått i korgen
men icke idag! ;D Inte sugen!

(Who am I kidding det är fredag, självklart bli det cola och chibba ikväll ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0