Kvällning

Då har jag vart på skolan och räknat matte också :) Duktig tjej, I know. 

Nu sitter vi, jag Johan och Eddie mätta och belåtna efter kvällsmaten och tittar på "Familjen annorlunda" myyyys!

På tal om Eddie förresten, hur typiskt är det inte: jag badade ju Freddie igår efter vi varit ute. Åh han lukta så gott och var så fluffig och fin ^^ Mm och så senare på kvällen skulle jag slänga en superkebabpizza-bit med massa sås på i soptunnan och tror ni inte att jag tappar den rakt i nacken på min nybadade vovve?! Och så ville han ju äta det men kom inte åt eftersom det låg i nacken på honom :D Haha jag orkar inte..


En klippt och sommar-fin Gädda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0