American cookies

Känt mig pysslig idag så jag har bakat muffins nu såhär på kvällskvisten ^^ Blev blåbärs muffins och så choklad muffins som jag toppade med krossade oreos (livets kaka) får se hur dom kommer smaka ;) Har aldrig provat det förrut!

Längtar tills när våran lilla baby girl blir större och kommer ha kompisar med sig hem, alla kidsen kommer älska att vara hos oss för jag kommer baka hela tiden och göda dom med :D Ååååh så mysigt!

Förövrigt så saknar jag babe jäääätte mkt! Han har varit iväg på lite olika uppdrag ända sen i fredags! Han kom hem en kortis idag och hämtade lite däck och en motor och gav mig några pussar sen var det dags att åka igen! Haha det är inte en lugn stund med min älskling ;D Men imorgon har han lovat mig att han ska komma hem ^^ Yeiiiih!

Mina fina amerikanska formar ^^
Och jaaa dom sjönk ihop i mitten ;)
Whatever, I blame the oven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0