Taggad

Varit på stan med mamma och mormor :) Det resulterade i att mormor köpte en lila jacka och att jag nu bokat min första körlektion! Nu är jag fanimej på g med körkortet. Känns riktigt awesome! Det bästa av allt är att jag fick en tid redan imorgon, taggad! Bäst att ta körkortet så fort som möjligt, medans jag fortfarande får plats bakom ratten menar jag ;D

Nu ser jag och morsan på "Sveriges mästerkock" och jag dricker smoothie. (Måste vara min graviditets-craving hihi) Gjorde ingen imorse så jag fick typ abstinens nu på kvällen och var tvungen att göra en. Haha. Jag veeeet att jag tjatar om dessa jävla smoothies men det är ju så sjuuuukt gott OCH nyttigt! It's a win win ju ^^

Här är en annan sak som jag haft cravings efter-
SALTLAKRITS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0