Sov time

Mm nu ska här sovas! Svin-trött. Imorgon ska jag på körlektion, sitta vid datorn på körskolan och så ska vi till barnmorskan på eftermiddagen ^^

Hittade förresten köksbord med tillhörande stolar på blocket idag. Precis sånna som jag vill ha, det stod i princip Kristin på det. KLOCKRENA. Plus att det var ett kanon pris på det hela också. SÅ ÄR DET NÅTT ANUS SOM HUNNIT FÖRE MIG!!! Det är sådana här saker som retar mig något förbannat ;D Kommer typ sova dåligt inatt och jag kommer störa mig en bra bit in på morgondagen också.

Jamen är det inte själva faan?! :D Man blir ju sjukt störd på sån här otur.

Och med dom lite smått aggressiva orden säger jag och Gäddis godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0