Sleepy

Nu har jag och mamma varit och hämtat hennes nya glasögon, så hon ser nått kvinnan! På vägen hem handlade vi lite och nu ska jag vila en stund på söffa! Idag är en riktig tröttis dag :S Seg som bara den!

Bäst att ladda upp batterierna för imorgon ska jag och Sannie Bannie åka in till storstan och mysa runt i affärerna och kanske äta en bit mat eller så! Kommer bli trevlans ^^ Då kan vi utbyta lite preggo-erfarenheter också, är ju kanske inte alltför kul för alla andra att lyssna jämt  ;D

Ska fundera lite om det är något speciellt jag behöver inhandla.. det finns ju alltid något att köpa! Kommer nog knappast tomhänt hem om jag känner mig själv rätt ^^ Shop til you drop, mhm!

Potatis-soppa och ciabatta ^^ Gött vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0