Saturday

Har inte varit en speciellt händelserik dag hittils ;) Kompletterat min naturkunskaps inlämningsuppgift och skickat in och under tiden klämt i mig två mango-smoothies. Det är vad som skett fram tills nu ;)

Ikväll har jag bestämt att jag bannemej ska kika på Melodifestivalen! Funderar på att prova att baka en choklad-tårta/kaka som var med i "Halv åtta hos mig" i veckan. Den såg så jävla god ut att man kan döööö! Länge sen jag bakade också ^^

Saknar min baaaaaby gör jag också! Mhm. Mitt hjärta som ALLTID lyckas hålla humöret på topp och jag ÄLSKAR att det smittar av sig på mig! Lycka har fått en ny mening för mig. Åååh kan man älska någon såhär mycket?!?!
Känns overkligt ;)

Triple chocolate dream by Agnes!
Triple chocolat dream by Agnes! Dregglet hänger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0