Plugg och TV

Nu har jag varit på skolan och pluggat matte! Räta linjens ekvation stod på menyn idag ;) Skojigt värre. Hade även bokat in ett möte med min studievägledare innan lektionen så nu har vi kommit fram till ungefääär vad jag ska läsa härnäst ^^ Skönt att reda ut det, en sak mindre att tänka på, hihi. Alltså personalen på skolan är ju verkligen hur bra som helst btw!

Nu har jag bänkat mig framför tv:n. "Vem vet mest", "Halv åtta hos mig" och "Familjen annorlunda" är det som gäller för kvällen ;D

Imorgon ska jag ner till syrran på salongen för klipp och färg, blir ännu ljusare nu ;P Busigt. Och sen är det körskolan som gäller klockan 14.00!

Förövrigt saknar jag redan babe huuuuur mycket som helst! När han kommer hem så är det inte lång tid kvar till flytt-lasset går och vi äntligen har vårat egna place igen ^^ LÄNGTAR!


Trött ;) Hoppas järn-tabletterna kommer hjälpa snart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0