Mornin'

Har försökt att ringa till skolan sedan igår när det plötsligt slår mig att det är lov (?) :D Bra där. Får ta det nästa vecka ist!

Idag ska jag till körskolan och sitta vid dator. Annars är det inte mkt som händer. Bokat in mig hos syrran på tisdag nästa vecka för klipp och färg. Det var ett jäkla pyssel innan vi fick in en tid som passade båda, för dels har hon mkt inbokat redan plus att jag har skola och grejer ;D Men tisdag, då händer det! Hihi.

Tror även att vi kan ha ett eventuellt namn till baby girl nu - sköööööönt ;) Som jag har nojjat över namn..! Haha. Men jag säger inte vad hon ska heta förrens lite innan bara, känns olycksaligt att säga. (Dom närmsta vet självklart vilket namn det är ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0