Friterad hjärna

Nu är jag hemma efter dagens bestyr! Suck och pust ;) Men jag gillar att ha mkt att göra. Då håller man igång! Klarat 3 av teori-testerna på körskolan nu iaf ^^ Satt tre timmar i sträck och bara köttade proven så nu är min hjärna helt mos! Hihi. Och det gick faktiskt riktigt bra på lektionen när jag körde också! Nöjd :) Nu måste jag plugga historia.. :P Inte så speciellt sugen. Men men, what to do ;)

Så var vi hos barnmorskan och allt såg jättebra ut förrutom att mitt blodvärde(?) var lite lägre nu så nu var jag tvungen att hämta ut järntabletterna. Men bebbe mår prima ballerina! :) Barnmorskan vi har nu är verkligen hur mysig som helst och både jag och Johan kände oss bekväma med henne och jag kände att jag kunde fråga frågor som jag oroat mig över osv! För som gravid har man ju typ 2000 frågor om allting och man oroar sig för allt möjligt ;D och därför tycker jag att det är viktigt att man känner att man kan ställa vilken fråga som helst, hur "dum" den än verkar!


Så här stor ungefääär är baby girl nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0