Fredags-kvällen

Umgicks med babe igår för hela slanten. Han var tvungen att åka och fixa massa saker, och inte tills sig själv vilket är sjukt störande, för han och några till ska sticka till Norge och jobba i tre veckor nu på söndag.

Kommer sakna min skrutt :( Därför är det sjukt störande när folk kommer på saker som dom behöver hjälp med i sista sekund!! Framförhållning?! Han kom liksom hem i torsdags kväll och var tvungen att åka redan igårkväll :P Han kommer hem en sväng ikväll iaf och hämtar packning och myser en liten stund, tur det! :) Är det inte konstigt att det alltid hamnar på vissa personer att styra allt åt alla?! ;P Sjuuuuuukt gnälligt och irriterat inlägg jag vet, men det här är min blogg och jag får skriva om vad jag vill ;)

Något som var mkt roligare med gårdagen var att övningsköra! Hihi lite ryckigt i början, har ju inte kört på en vecka nu plus att jag inte är van vid mormors bil! Vi måste ha mormors bil att köra i för pappa har köpt en automat ;) Iaf så körde jag både landsväg OCH stadskörning igår, duktig mhm! Gick bra gjorde det också :D Haha. Vi körde i drygt en timme och det var verkligen svinkul ^^

Något jag måste öva på är dock att inte kasta upp kopplingen i låga växlar och att inte bli så förbannad på alla andra IDIOTER som finns i trafiken. Jag var tvungen att tuta på en dåre som körde rakt ut framför mig i en korsning, hur fan har vissa fått sina körkort egentligen?! ;D

Gårkvällens mat - lasagne :)
Jag och syrran är verkligen kungar
på att göra lasagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0