Fredag!

Alltså den här dagen är awesome vare sig du jobbar eller inte! ^^ Fredag finns alltid något kul i luften och man är förväntansfull över hur helgen kommer bli! Folk är på bra humör och idag så strålar även solen! Trevlans ^^

Satt med historian till sent igår men nu är det klart iaf! 7 sidor långt och jag är faktiskt nöjd med resultatet nu återstår det bara att se om läraren tycker detsamma :)

Nu är det frukost i form av smoothie och smörgås! Vid tolv ska jag köra med körskolan, sen blir det hemåt igen för att göra ett prov och en labb i naturkunskapen ^^ Ingen rast ingen ro ;D

Jag har verkligen varit sämst på att ta nya kort
den senaste tiden. Så det blir återanvändning
av gamla bilder tills jag tagit nya ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0