Veckan som gått

I veckan har jag gjort detta:
 
Promenerat massor! Runt sjön, ånäs i stan osv. I lördags gick vi nästan en mil i värsta farten :D ( kanske inte låter mkt för vältränade människor men för mig är det mkt! Stolt! haha.)
 
Freddie hämtar pinne och svalkar sig efter prommis :)
 
Ätit glass med mormor
Jag har efter graviditeten blivit värsta glassomanen ! Älskart.
 
Vi åt kräftor. Också fruktansvärt gott!
 
 
Myskväll med mamma och pappa:
 
 
Vi åkte till Ikea
 Jag köpte en hylla, muggar, växter, krukor, ljus, stenar och ett skohorn! ;)
Måste snart dit igen, kom på lite mer saker som vi veeeeerkligen behöver! NOT.
 
Jag hade varit bättre på att uppdatera om blogg.se's mobil-app hade FUNGERAT. Super irriterande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0