Sämst uppdatering

Ja jag är hopplös på att uppdatera, men nu ska jag skärpa mig för jag tycker ju faktiskt det är kul att blogga!
 
I fredags fikade jag och bebbe med Sanna och Stella :) 
Fikade på Frosths som synes på första bilden (värsta smygreklamen)
Biskvien var to freakin die for!
 
På kvällen var vi hos mamma och pappa och käkade med mormor och farmor och farfar.
 
Lördagen spenderades hos mormor :) Vi åt, kollade på film och åt lite mer!
Inte bra för figuren att vara hos mormor, hon göder mig verkligen när jag är där ;D
 
Igår var vi hos mamma och pappa igen. Moster och hennes man var där vi åt och kollade på handbolls finalen.
Typ godaste grytan. Är en riktig sucker för grytor!
Blueberry pie!
 
Tog en sen promenad med mamma på kvällen också, sen kollade jag på OS-avslutningen.
FY FAN vad grymt det var, vilken jävla show! Spice girls och Freddie Mercurys "hologram"  (heter det så eller är jag helt ute och cyklar?) var helt AWESOME. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0