Onsdag

Jahaaaaa.. :)
Idag har jag varit i skolan på förmiddagen. Gick bra förrutom att jag blev tvungen att göra om i stort sett en hel uppgift. Palla? Men nu är det ur världen och uppgiften är klaaaar.

Sen var det besök hos barnmorskan ^^ Såg bra ut så långt hon kunde se, alltid lika skönt att höra! Min mage växer preciiiiis på strecket i kurvan hela tiden :D Haha, som ett prakt-exempel! Annars hade jag, som förra gången, dåligt blodvärde och väldigt lågt blodtryck. Konstigt man är trött och sne theese days? No not really no. Det är bara att äta mer järntabletter och blodtrycket är man ju glad så länge det är lågt istället för högt!

För tillfället ser jag på repriser av "Familjen annorlunda" och snart ska jag plugga lite till, it never eeeends! Suck ;)

Snart 32 veckor gången ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0